NuffnangKU

Followers

Friday, November 11, 2011

Very the best online shop:)

LoVeNiza Muah:)




As salam...
Nak puji sikit la ada satu online shop ni...Mmg xpernah aku jumpa
lagi online shop macam ni tau..

Alkisah nya aku mmg sangat2 mencari sejenis barang ni...
Tup tup jumpa la kat 1 online shop ni...da puas survey kat shop lain,
tapi online shop ni jgk yg murah harga nya.

Aku pon menghantarkan email kepada tuan nya..
Dan alhamdullilah tuan nya balas....
Lepas dah kawtim tu aku pun terus la ckp nak beli sume bla..bla..bla...
Then bila aku cakap nak buat bayaran,tuan nya ckp tak payah.
Tunggu barang sampai baru bayar..
Wah?best nye...pestime tau aku jumpe online shop yang hantar brg dulu baru bayar.

Then hari ni aku dah dapat barang tu...semoga murah rezki org tu..
Kejap lagi baru aku nak p buat bayaran.
Nasib la aku ni jenis jujur..kalau org len,msti wat diam je kan...
Hehehehe tetibe nak bangga diri pulak....:)

Ke mmg sebelum ni ada online shop yg buat sistem mcm ni?

1 comment:

  1. hi.. saya menawarkan perkhidmatan kereta sewa pandu di kota kinabalu.. harga budget .. penghantaran ke airport dan hotel2 area kota kinabalu adalah percuma… siapa yang berminat boleh hubungi saya terus di talian 0138999242 ataupun di website kami http://www.kkrentacar.com … terima kasih.. selamat datang ke sabah di bawah bayu

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

MY name