NuffnangKU

Followers

Friday, November 11, 2011

Bercuti Ke Sabah Bah:)

LoVeNiza Muah:)


Hoyey...
Hari tu aku whole family going to sabah for holiday...
Happy..happy..happy sbb dapat rest kan minda and enjoy....
Aku perlukan percutian coz serabut sgt bila ingatkan pasal kerja:(

So kami bertolak dari Ipoh dalam pukul 6.30 pagi cm tu
Then terus ke LCCT and parking kete kat situ...



Bawak Beg mcm nak pindah sana terus je...



Taraaa da sampi...
Hehehe..sampai2 terus check in then rest ape sume
Then keluar balik berjalan...jalan kaki pergi Pasar Filifina..



Semua nya jual mutiara saja...


Aku xbape nak minat sgt...
Aku just beli utk bagi pada sedara,kawan2 sume je


Utk diri sendri mmg xbeli ape sbb aku xsuka....
Kalau emas aku suke..ahaha



Tengok mak aku tu...
Suke sgt la die....mmg brg die tuuu...
Berejam aku nunggu mak aku pilih....
Makcik nege tu suke lerrrrrrrrr mak aku pelaku kan die...ahahah



Sibuk memilih....mahal la aku rase:(



My demuksssss....



Brg2 yg ade dijual disitu..
Semua aku xminat...



Patung muka..


Mak aku cukup marah kalau aku beli..ahahaha




Tararaaaaaaa....mutiara yg aku pegang tu harga
nya ialah RM1000 lebeh.....xkose aku nak beli...
Try pakai je..rase cm bese jeeee....



Haaaa yg ni aku suke...
Paling xsabar nak tggu aktiviti makan ...
Ada ikan bakar,udang,sotonggg sume besar2..
Harga pun besar jugakkkkkkk....
4org makan dekat RM100 kene...
Mahal woooooooooooooooooo.......



Ikan bakar ni sodappppppppp



Dan ayam madu tu pon shedappppp kaklong oiiiii......

Then malam tu balik tido terus...sbb penat sangat....

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

MY name